Palvelut yrityksille ja yhteisöille

Haluatteko vaihtelua kokouksiin, koulutus- ja liikuntapäiviin? Valikoimastamme on mahdollista räätälöidä kokonaisuuksia monenlaisiin tarpeisiin. Osaksi ohjelmaa voi valita pariharjoitteita, jotka mahdollistavat yhdessä tekemisen ja lisäävät tiimin yhteishenkeä sekä yksilön henkistä hyvinvointia. Valikoimaamme kuuluvat: Astanga jooga, pilates, Method Putkisto -venyttely ja kasvo-ohjelma sekä kävelyntaito-ohjaukset. Olen on saanut hyvää palautetta hyvän ja lämminhenkisen ilmapiirin luomisesta.

Kasvo-ohjelma

Kokouspäivän aikana kannattaa pitää taukoja, jotta osallistujat jaksavat aktiivisemmin osallistua päivän teemojen käsittelyyn. Esimerkiksi ns. kasvo-ohjelma ja rentoutus auttaa osallistujia rentoutumaan henkisesti ja fyysisesti. Kasvo-ohjelmaharjoituksen pituus voi vaihdella 40 minuutista – 2 tuntiin tarpeiden mukaan. Olen toteuttanut mm. 1,5 tuntia kestävän kokonaisuuden, joka sisältää: alustuksen, pariharjoitteita, pään ja niska-hartialueen linjauksen, niskan- ja päänahan rentoutuksen, purulihasrentoutuksen, kasvojen ilmelihasten harjoitteita, kasvojen kohotuksen ja lyhyen rentoutuksen selinmakuulla

Kasvo-ohjelmasta on hyötyä erityisesti paljon näyttöpäätteellä työskenteville. Jo lyhytkurssi auttaa ylläpitämään parempaa ylävartalon asentoa, jolloin niska-hartia-alueen kuormitus vähenee. Säännöllinen harjoittelu palauttaa kasvoja ja silmiä näyttöpäätetyöskentelystä ja ylläpitää kasvojen luonnollisia ilmeitä. Vähentää niska-hartia-alueen ja purulihasten jännityksiä ja tehostaa ylävartalon verenkiertoa.

Harjoitus sopii eri-ikäisille ja – kuntoisille. Ei vaadi liikuntavaatteita tai erityistiloja.

Tutustu Kasvo-ohjelmaan

Happihyppelyä päivään

Ohjattua kävelyä samalla opetellen hyvää kävelytekniikkaa. Happihyppelyn jälkeen jaksatte työskennellä paremmin!

Kävelyharjoittelu sopii mainiosti osaksi tyky- tai liikuntapäivää. Ohjelmaan voi sisällyttää venyttely- ja pariharjoituksia. Happihyppelyn pituus voi vaihdella tunnista kahteen tuntiin.

Kävelyharjoittelusta hyötyvät kaikenlaisissa työtehtävissä olevat henkilöt. Kävelytekniikan opettelu säästää niveliä liialliselta kuormitukselta, tehostaa selkärangan liikkettä ja vähentää kehon jännityksiä.

Harjoitus sopii eri-ikäisille ja käveyn pituus on toteutettavissa osallistujien kunnon mukaan. Varusteet: lenkkikengät ja mukavat vaatteet.

Lue lisää Kävelyntaidosta

Edellä mainittujen lisäksi tarjoamme:

MP Pilates ja Astanga jooga

MP Pilates sopii kaikenlaisille liikkujille aktiivisuudesta riippumatta. Pilatesharjoitteet edistävät mm.hyvää ryhtiä ja selän terveyttä. Pilatesharjoitteluun voidaan lisätä joustavasti venyttelyä ja rentoutusosio. Harjoituksen pituus voi vaihdella tunnista kahteen tuntiin. Varusteet: liikuntavaatteet, alusta, tila.

Tutustu lisää pilatekseen

Astanga jooga on napakkaa, fyysistä joogaa. Sopii ensisijaisesti jo liikuntaa harrastaville henkilöille. Harjoitus sisältää mm. hengitysharjoituksia, jotka lisäävät pallean toimintaa. Asanaharjoituksia, jotka lisäävät notkeutta, voimaa, kehittävät tasapainoa ja keskittymiskykyä. Lopussa on rentoutus. Varusteet: liikuntavaatteet, alusta, tila

Tutustu tästä Astangajoogaan

Viikkotunnit yrityksille ja yhteisöille

Kertatilauksen lisäksi tarjoamme yrityksille säännöllistä ohjausta esimerkiksi kerran viikossa. Sovi ilmainen esittelykerta (max.10 km Itä-Helsingistä, muuten pk-seudulla matkakulujen hinnalla).

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä oheisella lomakkeella ja räätälöidään teidän tarpeisiinne sopiva paketti!

* Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia

Share This: