Slide background

Lajiesittelyt

Pilates

Pilates on kehonhallintamenetelmä, jota on kiva ja mielenkiintoinen harjoitella. Tunneilla virkistyt, rentoudut ja tutustut omaan kehoosi. Samalla saavutat vahvan keskivartalon, kapeamman vyötärön ja hyvän ryhdin. Pilates harjoittelu on tehokas tapa huolehtia ryhdistä ja keskivartalon riittävästä tuesta sisäelimiä ja selkää ajatellen. Laji on tehokas tapa harjoittaa koko kehoa!

Lue lisää

Astangajooga

Astanga jooga on fyysinen ja liikunnallinen joogasuunta; jokaisen harrastajan omaan kokemukseen ja taitoihin perustuen toteutettava liikuntamuoto. Pehmeän alun jälkeen harjoitukset ovat fyysisesti sopivan haastavia ja niissä yhdistyvät hengitys, jooga-asennot, keskittyminen ja kehonhallinta. Harjoituksissa pyrimme opastamaan yksilöllisesti liikkeiden ja asentojen oikeaoppisen toteuttamisen alusta alkaen, joten pidämme ryhmäkokomme riittävän pieninä.

Lue lisää

Kasvo-ohjelma

MP luonnollisen kasvoklinikan tavoitteena on, että opit itsenäisesti parantamaan kasvojesi lihastasapainoa ja terveyttä. Samalla kaunistut, parannat ilmaisukykyäsi ja lievität stressin vaikutuksia. Kun pää on oikeassa linjassa, kasvot rentoutuvat ja koko keho vapautuu.

Lue lisää

Kävelyntaito

Kaikkihan osaavat kävellä. Olennaista onkin, miten kävelet: Kulutatko kävellessäsi niveliäsi enemmän kuin olisi tarpeellista? Liikkuuko selkärankasi ja mihin painosi suuntautuu?

Kävelyntaito -kurssilla opettelemme kävelyn tekniikkaa. Tavoitteena on oppia kävelemään nivel- ja selkäystävällisesti sekä lisätä tehoa ja liikettä kävelyyn.

Lue lisää

Share This: